سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدایی توافقی

 

یک کدام از مواقعی که برای جدایی توافقی در حیث گرفته پروسه غربالگری قبل از جدایی میباشد. کمپانی در جلسات غربالگری جزو اولی مبادرت برای جدایی توافقی محسوب میشود. معمولا 4 الی 6 گرد‌همایی برای جلسات مشورت و غربالگری در لحاظ گرفته می شود که حدود 2 ماه مجال میبرند.

 

ولی چنانچه که نماینده قانونی کارشناس داشته باشید خیر فقط نیازی وجود ندارد در جلسات غربالگری پیش از جدایی کمپانی نمایید؛ بلکه در هیچ یک از پروسه جدایی توافقی نیازی وجود ندارد حضور داشته باشید.

 

در‌این مقاله دادسو نکاتی که درباره غربالگری پیش از جدایی توافقی بایستی بدانید را ارائه کرده‌ایم. در شرایطی که که نیاز به اخذ داده ها بیشتر درین ارتباط دارید، با مشاورین مجموعه حقوقی دادسو در زمینه ی باشید.

بهترین وکیل مشهد

هیبت درخواست مشورت

اسم و اسم خانوادگی

شماره یار و همدم

نشانی اینترنتی

 

تصویب درخواست مشورت کردن

جدایی واپسین راه‌حل برای حل خطاها معاش مشترک میباشد. لطفا پیش از اینکه به طور دورازشوخی به جدایی تصور کنید با مشاور خانواده مشاوره فرمائید. در حالتی‌که که تصمیم شما قطعی میباشد، همیاران ما در دادسو راهنماییتان می نمایند.

 

راهنمای پژوهش این نوشته‌علمی

غربالگری جدایی توافقی چیست؟

جلسات مشورت کردن پیش از جدایی برای مشخص کردن تکلیف موقعیت زوجین حقیقی و واقعی بودن تصمیم آن ها برای طلاق تشکیل می شود. زیرا گاهی مواقع ممکن میباشد زن و مرد از روی لجبازی و … قصد به جدایی بگیرند و قابلیت حل و فصل ایرادات میان آنها و ادامه معاش زناشویی وجود داشته باشد.

 

به صورت معمول 4 تا 5 نشست مشورت برای پیش از جدایی توافقی در لحاظ گرفته می‌گردد. در شرایطی که زوجین بعد از کمپانی در‌این جلسات همچنان برای ادامه جدایی مصمم بودند، زن و مرد می توانند مدرک عدم سازگاری را به دادگاه ارائه کرده و حکم جدایی را اخذ نمایند.

 

غربالگری جدایی توافقی چیست

فرآیند جدایی توافقی

برای اعمال جدایی توافقی موردنیاز میباشد که از یک نماینده قانونی جدایی یاری بگیرید. مشورت کردن حقوقی کمکتان می‌نماید تا روند جدایی توافقی مانند تهیه و تنظیم دادخواست و کمپانی در جلسات مشورت کردن را اعمال داده و در کمترین فرصت پرونده خودتان را به سود برسانید. در هم اکنون کلی، برای جدایی توافقی فرآیند پایین در لحاظ گرفته میشود.

 

تهیه و تصویب دادخواست جدایی توافقی از روش دفتر ها سرویس ها الکترونیکی قضایی

کوشش برای سازگاری زوجین و کمپانی در جلسات مشورت کردن یا این که غربالگری

گزینش وقت دادرسی دادگاه

حضور در دادگاه جدایی توافقی

تست بارداری یا این که تست بکارت

صدور مدرک عدم سازگاری به وسیله راس غربالگری

صدور جدایی توافقی به وسیله دادگاه

کمپانی در جلسات غربالگری پیش از جدایی توافقی ضروری میباشد و زوجین می بایست این جلسات را مطلقاً سپری نمایند تا دادگاه مدرک عدم سازگاری را برای آنها صادر نماید.

 

لزوم حضور نماینده قانونی جدایی توافقی

در‌حالتی که زوجین مجال کافی برای کمپانی در جلسات مشورت یا این که غربالگری جدایی را نداشته باشند میتوانند از نماینده قانونی جدایی توافقی برای سریع‌خیس اعمال دادن پرونده امداد بگیرند. نماینده قانونی در آحاد جلسات جدایی توافقی به مکان زوجین حاضر می شود و با شناختی که درباره مقررات جدایی داراست پرونده را به سرنوشت می رساند.

 

وکلای شرکت حقوقی دادسو تجارب متعددی در قضیه اعمال پرونده‌های جدایی دارا هستند. با یاری مشاورین حقوقی دادسو می توانید پرونده جدایی توافقی را در کمتر از یک ماه به آخر و عاقبت برسانید و نیازی به طی کردن مراحل جدایی طبق متد دائمی نخواهید داشت.

 

کلام آخری

غربالگری جدایی برای برقراری سازگاری دربین زوجین اجرا میشود. در صورتیکه زن و مرد تصمیم دورازشوخی برای جدایی داشته باشند، کمپانی در جلسات مشورت را می توانند به نماینده قانونی جدایی واگذار نمایند. نماینده قانونی مجموع روند جدایی توافقی مثلا تهیه دادخواست و جلسات غربالگری را به نیابت از وجین اجرا میدهد و زن و مرد می توانند در اسرع وقت از هم غیر وابسته شوند.